خرید و فروش ویلا در شمال

برای خرید ویلا های شهرکی ، ساحلی و جنگلی در شمال ایران با ما در ارتباط باشید : 09129523135

خرید و فروش ویلا در شمال

برای خرید ویلا های شهرکی ، ساحلی و جنگلی در شمال ایران با ما در ارتباط باشید : 09129523135

ویلا زیر قیمت سعادت اباد

ویلا زیر قیمت سعادت آباد


این بنای ویلایی با حیاط زیاد در مجموعه ویلایی نشین شهرکی زیر قیمت سعادت آباد با نگهبانی دایمی و سند تک برگ دارای انشعابات کامل و جواز ساخت و پایان کار با بنای نوساز کلید نخورده در سمت شهرکی زیر قیمت سعادت آباد به فروش می رسد .
این ویلای شهرکی زیر قیمت سعادت آباد در شهر شهرکی زیر قیمت سعادت آباد دارای ملک مستقل و چهار دیواری است که دارای زمینی به مساحت 230 متر مربع و بنایی به متراژ 130 متر است و  به قیمت 200 میلیون تومان برای فروش می باشد .
که در منطقه جنگلی شهرکی زیر قیمت سعادت آباد تهرانی نشین ویلا فوق العاده برای فروش این سایت ویلا جنگلی شهرکی زیر قیمت سعادت آباد واگذار گردیده است این ویلا با نمای  فوق العاده استثنایی حیاط سازی شده به صورت زیبا و لاکچری در منطقه شهرک جنگلی شهرکی زیر قیمت سعادت آباد یکی از موارد مورد پسند خرید اقساطی می باشد .
این ویلا شهرکی لاکچری توریستی تفریحی رفاهی که در شهر جنگلی شهرکی زیر قیمت سعادت آباد قرار گرفته است با کد ملک 1596  سال ساخت آن در سال 1397  به پایان رسیده است ویلایی جنگلی شهرکی زیر قیمت سعادت آباد نوساز و کلید نخورده که در شهر توریستی تفریحی رفاهی جنگلی قرار گرفته است که یکی از عوامل خرید آسان برای ویلا های شهرکی زیر قیمت سعادت آباد شیک و زیبا نصب شده می باشد ثبت رسیده است .


محدوده آدرس: اقساط بلند مدت و شرایط پرداخت فوق العاده ، مشاورین املاک ویلا برجسته
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.