خرید و فروش ویلا در شمال

برای خرید ویلا های شهرکی ، ساحلی و جنگلی در شمال ایران با ما در ارتباط باشید : 09129523135

خرید و فروش ویلا در شمال

برای خرید ویلا های شهرکی ، ساحلی و جنگلی در شمال ایران با ما در ارتباط باشید : 09129523135

ویلا شهرکی در نوشهر

این ویلای شهرکی در شهری به نام نوشهر واقع گردیده است که شهر نوشهر یکی از زیباترین شهر ها در مازندران می باشد که سالانه میزبان تعداد زیادی گردشگر و مسافر می باشد نوشهر یکی از زیباترین و پر گردشگرترین شهر های استان مازندران می باشد که شهر تفریحی توریستی تجاری نوشهر با دارا بودن مراکز زیبا گردشگری و توریستی بازار های محلی و بازار ماهی زیبا و دیدنی و دارا بودن مراکز رفاهی و غیره این شهر را به شهری اکازیون تبدیل کرده است .

این ویلای شهرکی قیمت مناسب که با ملکه چهاردیواری و مستقل و به قیمت 500 میلیون تومان برای فروش در سایت ویلا شمال ثبت گردیده کد ملک 40727 را دارد این ویلا با سند شیش دانگ جواز ساخت پایان کار در سمت جنگلی در شهر ساحلی توریستی تفریحی رفاهی نوشهر برای فروش با تخفیفات ای فوق العاده و پرداختی قسطی و بلند مدت در این سایت قرار دارد .

این ویلا به دلیل دارا بودن محیطی زیبا آرام دلنشین و برند نشین به موردی استثنائی و اکازیون تبدیل گردیده و ساختی زیبا ، دید کامل به دریا و جنگل ، قرار داشتن در شهرکی با نگهبانی ۲۴ ساعت ، دسترسی آسان به فروشگاه ها و مراکز خرید این ویلای شهرکی توریستی تفریحی جنگلی رفاهی که ویژگی های این ویلا در نوشهر می باشد .

خرید و فروش ملک آپارتمان و ویلا در شهرهای استان مازندران که جز بهترین زیباترین و استثنائی ترین مناطق کشور در ایران می باشد با املاک ویلا شمال و مشاورین برجسته و مجربی که در این املاک مشغول به کار هستند به راحتی میسر می شود ما  شما را به خرید آسان مطمئن و همچنین با سوددهی و با فکری اقتصادی به آینده دعوت می کنیم .

ویلا شهرکی در نوشهر

ویلا شهرکی رویان : این بنای ویلایی با حیاط زیاد در مجموعه ویلایی نشین با امنیت و سند شش دانگ دارای انشعابات کامل و جواز ساخت و پایان کار با طراحی  بنای نوساز به فروش می رسد این ویلای استخردار در شهر رویان دارای ملک مستقل و چهار دیواری است که دارای زمینی به مساحت 370 متر مربع و بنایی به متراژ 270 متر است و  به قیمت 1 میلیارد 700 میلیون تومان برای فروش می باشد .

این ویلا نزدیک دریا که در منطقه اقامتی ساحلی جنگلی تفریحی رویان تهرانی نشین ویلا فوق العاده برای فروش در سایت ویلا شمال قرار گردیده است این ویلا استخردار با نمای  فوق العاده استثنایی حیاط سازی شده به صورت زیبا و لاکچری در منطقه تفریحی اقامتی توریستی یکی از موارد مورد پسند می باشد .

این ویلای نزدیک به دریا دارای دید و منظر عالی ، نشیمن بزرگ ، محوطه سازی مدرن ، دارای پارکینگ مسقف و نمای زیبا محیطی ایده آل و امن و آرامش بخش که در شهر توریستی تفریحی رفاهی رویان قرار گرفته است این ویلای شهرکی لاکچری توریستی تفریحی رفاهی که در شهر ساحلی جنگلی رویان قرار گرفته است با کد ملک 40817 میباشد که یکی از بناهای مناسب توسط ادمین ویلا شمال به ثبت رسیده است .

ویلاهای ساحلی و شهرکی و جنگلی در نوار شمالی استان مازندران و در شهر های زیبای این استان مانند ، نوشهر ، بابل ، بابلسر ، سرخرود ،  محمود آباد ،  چمستان ، ایزدشهر و بیشتر مناطق ساحلی و جنگلی قواره اول ، قواره دوم و قواره سوم در سایت ویلا در شمال می‌توانید با سند های ممکنه عرصه و اعیان ، شش دانگ ، سند تک برگ و سند های مسکونی براحتی و با تضمین ای بسیار بالا و پیشنهادهای ویژه بیابید .